Αρχική Ειδήσεις ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΟΕ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 2003

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΟΕ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 2003

324
0

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΛΗΓΕΝΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΚΟΚΚΙΝΟ ΛΙΜΑΝΑΚΙ ΡΑΦΗΝΑΣ
ΑΓ.ΘΩΜΑ
Τ.Κ.19009
Τηλ. 6941480208
e-mail: epitropi.pligenton@gmail.com

Ημ/νια: 24/09/2020

ΠΡΟΣ: Υφυπουργό Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος
κ. Δημήτριο Οικονόμου
Γενικό Γραμματέα Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος
κ. Ευθύμιο Μπακογιάννη

Αξιότιμοι κύριοι,
Σε συνέχεια, του από 2/9/2020 εγγράφου μας της ‘‘Επιτροπής
Πληγέντων Κόκκινο Λιμανάκι’’ όπου απεστάλη προς εσάς, σχετικά με την εισήγησή μας, για τροποποίηση των χρήσεων γης (Ζώνη Α ́, Θ1 και Γ2) των ΖΟΕ Μεσογείων 2003 ακολούθησε η τηλεδιάσκεψη τηςΠαρασκευής της 11/9/2020 όπου μας εζητήθη να ερευνηθούν τα στοιχεία καθορισμού των χρήσεων γης της μελέτης του Ι.Π.Α. του Παντείου Πανεπιστημίου.
Μετά τον ενδελεχή έλεγχο και την εξέταση των κάτωθι εγγράφων:
1) του Ι.Π.Α. του Παντείου Πανεπιστημίου (μελέτη Λουκάκη),
2) την Αιτιολογική Έκθεση Σχεδίου Νόμου (Μέρος 1ο, Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας – Αττικής),
3) την εισήγηση του «Οργανισμού Αθήνας – Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος» με θέμα «Οριοθέτηση ζωνών και καθορισμός χρήσεων γης και όρων δόμησης στην περιοχή της Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου Ανατολ. Αττικής – Μεσογείων», της 14/7/2000.
Συνεδρίαση 82η – Αρ. Πράξης 1. Τμήμα Α – Μελετητές: Α. Πάλλα –
Γ.Κοτίνη.
4) την εισήγηση του «Οργανισμού Αθήνας – Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος» με θέμα «Έγκριση Σχεδίου Π. Δ/τος για τον Καθορισμό χρήσεων γης και όρων και περιορισμών δόμησης στην εκτός σχεδίου και εκτός ορίων οικισμών προ του έτους 1923 ευρύτερη περιοχή Μεσογείων Ν. Αττικής‘’ μετά από υπόμνημα διαμαρτυρίας μέλους της ΕΕ για την 82η Συν/1ο θέμα/4.4.2001 Απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής», της 22/6/2001. Συνεδρίαση 3η – Αρ.Πράξης 1,
5) την εισήγηση του Δήμου Ραφήνας (1999) προς τον Ο.Ρ.Σ.Α.: «Να χαρακτηριστεί ως ‘’Ζώνη Παραλίας Αναψυχής (Ζώνη Θ1) όλος ο παραλιακός χώρος του Δήμου Ραφήνας πλην της Λιμενικής Ζώνης’’» &
6) Εισήγηση της «Διεύθυνσης Σχεδιασμού Μητροπολιτικών, Αστικών και Περιαστικών Περιοχών» του Τμήματος Μητροπολιτικού Σχεδιασμού Αθήνας – Αττικής (Α ́) του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας με θέμα «Προέγκριση Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (Ε.Χ.Σ.) για την πυρόπληκτη
περιοχή των Δημοτικών Ενοτήτων Νέας Μάκρης και Ραφήνας των
Δήμων Μαραθώνος και Ραφήνας – Πικερμίου, Περιφέρειας Αττικής» (Φ.Στεφανή & Ε. Βιτζηλαίου).

Θ1

Το ΠΔ 456 Δ/20-08-1985 καθόρισε τις χρήσεις στο παραλιακό μέτωπο ως “ Β ́ Παραθεριστική Κατοικία και Τουριστικές Εγκαταστάσεις”. Το Ελληνικό Δημόσιο συνέταξε και ανήρτησε προσωρινό κτηματικό (δασικό) χάρτη την 24-09-1984 διεκδικώντας διάσπαρτα ως “Δημόσιες Διακατεχόμενες Δασικές Εκτάσεις” τμήματα του Κόκκινου Λιμανακίου, αγνοώντας: α) διοικητικές πράξεις όπως την υπ’αριθ.161761/3.12.1927
απόφαση του Υπ. Γεωργίας Αλ.Παπαναστασίου (άδεια εκχέρσωσης και καλλιέργειας), β) την γνωμοδότηση Συμβουλίου Εποικισμού και γ) την υπ’αριθ. 66576/1929 απόφαση του Υπουργού Γεωργίας (άρση περιορισμών του άρθρου 216 Δασικού Κώδικα ν.4173/1929). Τα δεδομένα του Προσωρινού Χάρτη αντιμετωπίστηκαν επί σειρά ετών από το Ελληνικό Δημόσιο ως οριστικά. Οι κάτοικοι ουδέποτε δεχτήκαμε το χαρακτηρισμό Δημόσια Διακατεχόμενη Δασική Έκταση διότι βάση
του συμβολαίου 6166/1930 (εκούσια μεταβίβαση του άρθρου 127 του Αγροτικού Κώδικα) και σύμφωνα με την νομοθεσία (παρ.1 αριθ.11 ν.3147) το Κόκκινο Λιμανάκι αποτελεί κλήρο της αγροτικής νομοθεσίας και το Ελληνικό Δημόσιο δεν προβάλει δικαιώματα κυριότητας.
Η μελέτη του Ινστιτούτου Περιφερειακής Ανάπτυξης (Ι.Π.Α.) του
Παντείου Πανεπιστημίου 1995-1998 (μελέτη Π.Λουκάκης) για το
Κόκκινο Λιμανάκι και τη χρήση Θ1 είναι λανθασμένη , διότι :
1. Βασίσθηκε στον Προσωρινό Δασικό Χάρτη για το Κ.Λιμανάκι, όπως αυτό αποτυπώνεται στη σελ. 129-132 της εν λόγω μελέτης, που ενσωματώνεται στη 2η Φάση της μελέτης Ι.Π.Α., όπως επίσης και στις σελ.135-138 (4η Φάση της μελέτης Ι.Π.Α.). Επιπροσθέτως αξίζει να τονισθεί στη σελίδα 143 της 4ης Φάσης της μελέτης Ι.Π.Α. αναφέρεται:
« Εκκρεμότητες σε περιοχές που επρόκειτο να ενταχθούν στο σχέδιο υπάρχουν στην περιοχή της Ραφήνας, λόγω του ότι τμήματα των περιοχών αυτών θεωρούνται Δασικά.»
2. Δεν έλαβε υπόψιν της, η μελέτη το ιδιαίτερο ανάγλυφο της περιοχής με τα κατακόρυφα πρανή· αντιθέτως θεώρησε ότι πρόκειται περί παραλιών τύπου Γλυφάδας, Βούλας, Αρτέμιδας, χωρίς υψομετρικές διαφορές. Αυτό εκ του αποτελέσματος αποδεικνύει ότι οι αρμόδιοι μελετητές δεν προέβησαν σε αυτοψία του χώρου. Ο δε Δήμος Ραφήνας ζήτησε από τον Ο.Ρ.Σ.Α. (Βλ. Σελίδα 8, 82ης Συνεδρίασης Αρ. Πράξης 1 της Εισήγησης προς την Ε.Ε. 14-07-2000):
«Να χαρακτηριστεί ως “Ζώνη Παραλίας – Αναψυχής (Ζώνη Θ1) όλος ο παραλιακός χώρος του Δήμου Ραφήνας πλην της Λιμενικής Ζώνης».
Από αυτό εξάγεται το συμπέρασμα πως ο Δήμος Ραφήνας δεν
πραγματοποίησε αυτοψία παραγνωρίζοντας το ανάγλυφο της περιοχής του και οδηγώντας (με την εισήγησή του) την μελέτη σε αστοχία και λανθασμένα συμπεράσματα.
Στην 3η Συνεδρίαση Αρ. Πράξης 1, Εισήγηση προς την Ε.Ε. Ο.Ρ.Σ.Α. σελ.7 παρουσιάζεται η χρήση Θ1 ως : «Η περιοχή Θ1 είναι η παραλιακή ζώνη που προβλέπεται για εγκαταστάσεις θαλάσσιας αναψυχής κοινόχρηστου χαρακτήρα. Αυτό αποτελεί πάγια πολιτική για όλη την παράκτια ζώνη της Αττικής. Οι τουριστικές εγκαταστάσεις οδηγούν σε “αποκλειστικότητα” χρήσης και χωροθετούνται σε ειδικές ζώνες.»
Αυτή η αλληλουχία αστοχιών παρέσυρε τη τότε διοίκηση με
αποτέλεσμα να εκδοθεί το Π.Δ. 199Δ/06-03-2003 με μια ασύμβατη χρήση Θ1 στο παραλιακό μέτωπο του Κόκκινου Λιμανακίου όπως «Ντουζιέρες, αποδυτήρια, W.C. κλπ » σε κατακόρυφα πρανή 20 μέτρων.
Τελευταία, η εισήγηση των κ.κ. Ε.Βιτζηλαίου και Φ.Στεφανή του
Τμήματος Μητροπολιτικού Σχεδιασμού Αθήνας-Αττικής προς το
ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ., βρίθει ανακριβειών (π.χ. λανθασμένο ιστορικό της
καείσας περιοχής, σελ.5), όπου μιλάει λανθασμένα για πρόσφυγες,
χωρίς την παραμικρή μνεία για την γεωργική αποκατάσταση και για τα καθοριστικά συμβόλαια 6165/1930 και 6166/1930 που αφορούν κλήρους της αγροτικής νομοθεσίας. Την αστοχία αυτή, αποκατέστησε ο Ν.4685/2020 (αρθρ.102 παρ. 6) αναγνωρίζοντας τα δύο αυτά συμβόλαια σαν κλήρους της Αγροτικής Νομοθεσίας όπου το Ελληνικό Δημόσιο δεν προβάλει δικαιώματα επί των εκτάσεων αυτών. Είναι φανερό όμως ότι στην ως άνω εισήγηση, υιοθετείται πλήρως η ύπαρξη δασών, δασικών εκτάσεων και αναδασωτέων με συνεχείς αναφορές (σελίδες 12,20,22,28,31,32,33,34), καταλήγοντας στην πρόταση όσον
αφορά το Θαλάσσιο Μέτωπο για την Διεύρυνση και ενίσχυση του
κοινόχρηστου, δημοσίου χαρακτήρα της Παραλιακής Ζώνης,
παραβλέποντας ότι πρόκειται για ιδιωτικές εκτάσεις με συμβόλαια νομίμως μεταγεγραμμένα στα υποθηκοφυλακεία Μαραθώνος-Καπανδριτίου και Κορωπίου.

Στην σελίδα 25 της εισήγησης του Τ.Μ.Σ.Α. προς το ΚΕ.ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ
«Τονίζεται μάλιστα, ότι η πρόσβαση στην ακτογραμμή είναι δύσκολη και κατά τόπους αδύνατη, ως συνισταμένη της μη ορθολογικής και λειτουργικής διάρθρωσης του οδικού δικτύου, της γεωμορφολογίας, της μη ύπαρξης διαδρόμων/διεξόδων πρόσβασης μεταξύ των παραθαλάσσιων ιδιοκτησιών, της ύπαρξης μεγάλων ενιαίων και αδιαπέραστων εκτάσεων, καθώς και των περιφράξεων κατά μήκος της παραλιακής ζώνης. Επισημαίνεται ότι στις περισσότερες περιπτώσεις στην περιοχή του Ματιού το πλάτος των διόδων πρόσβασης στην ακτογραμμή είναι 0,80-1,50μ. και συχνά υπάρχουν εμπόδια (δένδρα, κολωνάκια), ενώ στο Κόκκινο Λιμανάκι της Ραφήνας είναι σχεδόν ανύπαρκτες». Η πρόσβαση στις παραλίες είναι ευχερής. Στις 5 παραλίες του Κόκκινου Λιμανακίου, αντιστοιχούν 8 διάδρομοι/διέξοδοι πρόσβασης. Ο σκοπός ύπαρξης διόδου είναι να οδηγεί σε παραλία και όχι σε απόκρημνη και βραχώδη κατάληξη.
Οι παραθαλάσσιες ιδιοκτησίες του Κόκκινου Λιμανακίου όπως
περιγράφονται στο 6166/1930 συμβόλαιο, συνορεύουν ανατολικά με την θάλασσα του Ευβοϊκού και μάλιστα με κάθετα πρανή ύψους 20 μέτρων που καθιστά την επικοινωνία των ιδιοκτησιών στο παραλιακό μέτωπο, αδύνατη. Το γεγονός ότι υπάρχουν μεγάλες, ενιαίες και αδιαπέραστες ιδιοκτησίες οφείλεται στη μη κατάτμησή των.

Προτείνεται:

Η τροποποίηση της χρήσης του Θ1 της ΖΌΕ Μεσογείων 2003 σε Αμιγή Κατοικία – Ήπια Τουριστική, και Γενική Κατοικία εάν και εφόσον απαιτείται. Επιπλέον, να ενταχθεί στο ΕΠΣ

Γ2

Γεωργική γη είναι μια εύφορη έκταση η οποία καλείται να ικανοποιήσει τις ανάγκες σίτισης των κατοίκων αναλόγως των απαιτήσεων και των στόχων κάθε περιόδου.
Σύμφωνα με το Άρθρο 56 του νόμου 2637/1998, ως Γεωργική Γη
ορίζεται: “το ανώτερο στρώμα του φλοιού της Γης το οποίον προήλθε από αποσάθρωση συνεπεία ατμοσφαιρικών και βιολογικών επιδράσεων, έχει ικανοποιητική περιεκτικότητα σε οργανική ουσία, υφίσταται την επίδραση του κλίματος και των μηχανικών μέσων καλλιέργειας και χρησιμεύει σαν πηγή θρεπτικών συστατικών και σαν στήριγμα των καλλιεργούμενων φυτών και των ζώων. Και ως Ποιότητα της Γεωργικής Γης ορίζεται: “η φυσική κατάσταση και η γονιμότητα της γης δηλαδή η δυνατότητα του εδάφους να ενεργεί ως ένα φυσικό μέσο
για την αειφορική ανάπτυξη των καλλιεργούμενων φυτών ώστε να
εξυπηρετούνται οι ανάγκες επιβίωσης των ανθρώπων και των ζώων “.

Χαρακτηριστικό δε του Κόκκινου Λιμανακίου είναι ο μικρός κλήρος και η άγονες γαίες. Απόδειξη τούτου είναι:
α) η μη εύφορη και αποδοτική γη αποτελούμενη από παλιούς
αμπελώνες μη κερδοφόρους και ελαιώνες με ελάχιστη παραγωγή και
β) στην ανύπαρκτη κατηγορία κατά κύριο επάγγελμα αγροτών.
Η διατήρηση της χρήσης της γεωργικής γης που αφορά το Κόκκινο
Λιμανάκι θεσμοθετείται όχι επειδή πρόκειται για δραστηριότητα
βιώσιμη, αλλά για να εξασφαλιστεί το περιβαλλοντικό ισοζύγιο, το
οποίο συνεχώς υποβαθμίζεται ένεκα των δραστηριοτήτων, όπως το
αεροδρόμιο (υπόψιν 16.000 στρέμματα πρώην αγροτικής γης), οι οδικοί άξονες, Β.Ι.Ο.Π.Α, κ.α..

Προτείνεται:

1)Να εμπλουτιστεί η γεωργική γη των 600 περίπου στρεμμάτων με μία άλλη δραστηριότητα όπως για παράδειγμα αγροτουρισμό, προκειμένου να καταστεί βιώσιμη.
2) Να δοθεί μία νέα χρήση, για δημιουργία Ινστιτούτου
Βλαστοκυτταρικής Ιατρικής και Νοσοκομείο Μετατραυματικής
Αποθεραπείας και Αποκατάστασης. Πρόκειται για ένα καινοτόμο έργο επιστημονικής πρωτοπορίας, τεχνολογίας αιχμής.
Επίσης δύναται να τροποποιηθεί η ως άνω χρήση επιτρέποντας την
εγκατάσταση δημόσιων κτιρίων, κοινόχρηστων χώρων, χώρο πρασίνου, διατηρώντας, όπου υφίσταται, τη χρήση αμιγούς κατοικίας.
Να συμπεριληφθεί το Γ2 στον Πολεοδομικό Σχεδιασμό για την
ορθότητα του Σχεδιασμού ώστε να αποκτήσει ο οικισμός μας μια
βιώσιμη επένδυση με στόχο να καλύψει την οικονομική εκτός των
άλλων ανάπτυξη του οικισμού, εφόσον επιλεχθεί η δεύτερη πρόταση (Ινστιτούτου Βλαστοκυτταρικής Ιατρικής) και υιοθετηθεί προς υλοποίησή της.
Επιπροσθέτως τμήματα του Γ2 δύνανται να χρησιμοποιηθούν ως
ισοζύγιο με γειτνιάζοντα οικοδομικά τετράγωνα.
3)Η ένταξη Γ2 στον Πολεοδομικό Σχεδιασμό (ΕΠΣ) με τις ανωτέρω
χρήσεις.

ΖΏΝΗ Α

Κατά την σύνταξη της ως άνω μελέτης δεν λήφθηκαν υπόψιν από τους μελετητές:
α) οι διοικητικές πράξεις όπως την υπ’αριθ.161761/3.12.1927 απόφαση του Υπ. Γεωργίας Αλ.Παπαναστασίου (άδεια εκχέρσωσης και καλλιέργειας),
β) η γνωμοδότηση Συμβουλίου Εποικισμού και
γ) η υπ’αριθ. 66576/1929 απόφαση του Υπουργού Γεωργίας (άρση
περιορισμών του άρθρου 216 Δασικού Κώδικα ν.4173/1929). Τα
δεδομένα του Προσωρινού Χάρτη αντιμετωπίστηκαν επί σειρά ετών από το Ελληνικό Δημόσιο ως οριστικά.
Ο καθορισμός της Ζώνης Α στον οικισμό της Αγίας Ειρήνης είναι
άστοχος διότι οι εκτάσεις του εν λόγω οικισμού αποτελούνται από
κλήρους της αγροτικής νομοθεσίας που υπάγονται στο συμβόλαιο
6166/1930 (όπου αναφέρονται οι ανωτέρω διοικητικές πράξεις) και καλύπτονται πλέον από το νόμο του ΥΠΕΝ 4685 του 2020 άρθρο 102. Άρα ο καθορισμός της Ζώνης Α στην περιοχή Κόκκινο Λιμανάκι είναι ανεπίκαιρος και λανθασμένος διότι:
1. Βασίσθηκε στους Προσωρινούς Δασικούς Χάρτες, ( βλ. σελ. 129- 132(2η Φάση της μελέτης Ι.Π.Α) και σελ.135-138(4η Φάση της μελέτης Ι.Π.Α ) ενώ επίσης στη σελίδα 143 της 4ης Φάσης της μελέτης Ι.Π.Α. αναφέρεται: « Εκκρεμότητες σε περιοχές που επρόκειτο να ενταχθούν στο σχέδιο υπάρχουν στην περιοχή της Ραφήνας, λόγω του ότι τμήματα των περιοχών αυτών θεωρούνται Δασικά.»

ΜΕΛΕΤΗ ΛΟΥΚΑΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΕ 4846

Για τις περιοχές «που καλύπτονται από δάση και δασικές ή είναι
λοφώδεις εξάρσεις καθορίζονται ζώνες πρασίνου, με στόχο τη διατήρηση του χαρακτήρα τους». Σύμφωνα με τις ανωτέρω
κατευθύνσεις της εκπονηθείσας μελέτης, στην προαναφερόμενη από 14/12/1998 εισήγηση προς την Εκτελεστική Επιτροπή του Οργανισμού Αθήνας βάσει της οποίας διατυπώθηκε κατά την πρώτη συνεδρίαση 20/13-1-1999 η σχετική γνωμοδότηση της εν λόγω Επιτροπής προτείνεται, μεταξύ άλλων, ο καθορισμός Ζώνης Α(πρασίνου), η οποία περιλαμβάνει «λοφώδεις εξάρσεις, δάση και δασικές εκτάσεις σύμφωνα με τους κτηματογραφικούς χάρτες, του Υπουργείου Γεωργίας και την υπάρχουσα δασοκάλυψη»
‘Άλλωστε είναι φανερό ότι χρησιμοποιήθηκε ο Προσωρινός Δασικός Χάρτης του 1984 ως οριστικός με αποτέλεσμα να παράξει την ανωτέρω αστοχία της Ζώνης Α. Επίσης δεν λήφθηκε υπ ́οψιν των μελετητών ο προϋφιστάμενος οικισμός της Αγίας Ειρήνης στο Κόκκινο Λιμανάκι που αποτελείται από 60 και πλέον κατοικίες. Επιπλέον ο σχεδιασμός της
ΖΟΕ Μεσογείων του 2003 έγινε από τους μελετητές, χωρίς να
αναζητηθούν ιστορικά στοιχεία της περιοχής που έχουν σχέση με την έκταση (ήτοι: Διοικητικές πράξεις, Συμβόλαιο 6166/1930) που
καθόριζαν την ανωτέρω έκταση ως κλήρους της Αγροτικής Νομοθεσίας.
Αυτά τα στοιχεία που προαναφέρθηκαν υιοθετήθηκαν και
ενσωματώθηκαν στο Νόμο του ΥΠΕΝ 4685/2020.

Προτείνεται:
Η ένταξη του οικισμού Αγίας Ειρήνης, στον Πολεοδομικό Σχεδιασμό (ΕΠΣ) με χρήση αμιγούς κατοικίας.

Εκ των ανωτέρω τεκμαίρεται η αστοχία του Π.Δ.(199Δ/6-3-2003) ένεκα των λανθασμένων εισηγήσεων προς την Διοίκηση σχετικά με τις χρήσεις γης στο Κόκκινο Λιμανάκι, Θ1, ζώνη Α, και Γ2. Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη την τεράστια καταστροφή που υπέστη ο τόπος μας από την φονική πυρκαιά της 23ης Ιουλίου 2018, η Επιτροπή Πληγέντων του Κόκκινου Λιμανακίου, ζητά την έντιμη πολιτική απόφαση, παρόμοια και σε συνέχεια του Ν.4685/2020 για την άμεση τροποποίηση των Ζ.Ο.Ε
που αφορά το Κόκκινο Λιμανάκι ώστε να συντελεστεί η πολυπόθητη ανασυγκρότηση της πληγείσας περιοχής.

Με εκτίμηση,

Η Επιτροπή Πληγέντων Κ.Λ.
Εκπρόσωπος Πέτρος Φράγκος

 

ΣΧΟΛΙΟ:

Το ΦΕΚ 199/Δ/2003 ΖΟΕ Μεσογείων αλλάζει μόνο κατά την ολοκλήρωση του ΕΠΣ.

Το περιεχόμενο της επιστολής αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία, έρευνας 6500 σελίδων της Επιτροπής Πληγέντων Κ.Λ. Πέτρος Φράγκος και αυτό μπαίνει σαν δικλείδα ασφαλείας διότι στην επιστολή προς το ΥΠΕΝ επισημαίνονται παραπομπές και τεκμήρια αποδείξεων. Οποιαδήποτε πληροφορία (κείμενο, εικόνες) περιέχεται στο site μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για προσωπική, μη εμπορική χρήση. Είναι παράνομη η αντιγραφή, αναπαραγωγή, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, μέρους ή του συνόλου των περιεχομένων του site χωρίς την προηγούμενη έγγραφη συγκατάθεση του συντάκτη της επιστολής.